Theopolo voor 'Bloggers For Life 2016' !






Ik moest niet lang nadenken toen Annelies en Sarah vroegen of ik zin had om mee te doen dit jaar met de veiling voor Bloggers for Life. Voor mij is het een kleine moeite iets te maken, voor de VZW "Altijd vrouw". Zij zetten zich in voor vrouwen met borstkanker. Wilt u meer weten over dit alles, ga dan eens piepen bij de bezielers van dit project. Toch een project die me altijd raakt. Die mensen kunnen zoveel steun gebruiken. Want ook hier in de familie hebben dit allemaal jammer genoeg al meegemaakt. Dan zijn zijn warmste dagen ook telkens een gemis. Ook nog steeds na al die jaren. 

Wat precies ik zou maken, vond ik moeilijk. Ik twijfelde, veranderde een paar keer van projecten, maar nam dan uiteindelijk de beslissing om de theo polo van zonen09 te maken. 

Ik heb hier de indruk dat ze veel sneller een polo aantrekken dan een hemd. Zeker op de dagen wanneer het turnen is en wanneer het zwemmen is. Want "mama, een hemd aan- en uitdoen dat duurt wel lang he!" hoor ik hen zeggen in de zwemhokjes. Dus besloot ik maar om met hetzelfde patroon over te gaan naar een polo. 






Hoe maak je kans op de mooiste theo polo MAAT 128 ? 

Koop 1 of natuurlijk meerdere 😉 lotjes t.w.v. €2. Hoe meer lotjes, hoe groter de kans dat deze polo in uw brievenbus terecht komt. Dat het goede doel zo ook nog meer centjes krijgt, is dubbel en dik meegenomen.


Je schrijft het juiste bedrag (€2 x het aantal lotjes) over op het Bloggers-for-life-rekeningnummer: BE69 3770 2596 1378 met als mededeling: 16 – jouw naam – jouw voornaam – aantal lotjes. 
Uiteindelijk rest u nog onderstaand formulier in te vullen! 


Deelnemen kan tot en met vrijdag 25 november. 

Het formulier vind je hier! 


Wil je ook nog lotjes kopen voor andere creaties neem dan hier nog even een kijkje. 






Nog even samenvatten:• Per stuk waarvoor je lotjes koopt, graag 1 overschrijving. Dit om verwarring te vermijden. Wens je voor stuk 1 graag 3 lotjes en voor stuk 5 graag 2 lotjes? Perfect mogelijk, maar bezorg ons de centen in twee overschrijvingen - eentje van 6 euro voor stuk 1 en een van €4 voor stuk 5.• Er wordt geen cash geld aangenomen. Wij hebben geen kassa, en de deelnemende blogsters wonen verspreid over het land. Wil je een lotje, registreer je dan via het formulier, en schrijf daarna over op de rekening•Per overschrijving vragen we met aandrang de volledige en juiste vermelding in de mededeling te gebruiken. Deze gegevens zijn terug te vinden op de blog van de maakster in kwestie. (Dus voor mijn stuk hierboven, voor de andere stukken op de blogs van mijn collega's.)• Op elke blog waar je een stuk koopt, vul je het formulier in, zodat we over je gegevens beschikken in geval van winst. We vergelijken deze lijst met de overschrijvingen. Enkel een overschrijving vergezeld van een registratie via het formulier is een geldige deelname. • Alle centen gaan integraal naar het goede doel, er worden geen kosten vanaf gehouden, ook niet voor de verzending van de stukken. Wij doen dit vrijwillig om de doelen te steunen. Hou daarom in het achterhoofd: we veilen handgemaakte stukken van hobbynaaisters. Hou er rekening mee dat misschien niet alles 100% perfect is afgewerkt. (Dat is een winkelstuk meestal ook niet.) Er loopt al eens een naadje scheef of er hangt al eens een draadje los: niemand is perfect. We gaan voor een perfecte imperfectie overgoten met veel menselijkheid!• Verzending naar het buitenland is duur vanuit België. Wens je vanuit het buitenland lotjes te kopen voor een stuk? Dat kan, maar als je wint, vragen wij de verzendkosten zelf te dragen.• De trekking gaat door op 18 december. De winnaars worden via de blogs en op de facebookpagina bekend gemaakt.

Reacties

Een reactie posten