Verjaren en me time


Wat een zalig cadeau kreeg ik van mijn 4 lieve mannen huis! 
Ik mocht op zo(o)ndag, een dagje naaien van 9-18u. 
Een hele dag me time en aan niets te moeten denken. 

Hoewel? Toch even denken wat gaan we maken. 
Een Theo? Een Lars? of nee een Jack! 
Die hadden we nog niet in onze collectie en ook nog niet gemaakt dus. 
Met de communie in het achterhoofd misschien wel de moment om het patroon onder begeleiding eens te maken. 

We kozen voor een sportieve versie voor de oudste zoon. Een jas waar hij wel mee onder de mensen mag komen als we er eens op uit moeten. 
Een kap? Ook wel mooi meegenomen. 
Een split? nee, toch niet voor de winter, laat maar toe en lekker warm aan zijn rug. 
Valse zakken? Nee een steekzak, lekker sportief en in de winter kan je wel eens een zakdoek wegsteken. 
Zoals je ziet een patroon met heel veel mogelijkheden. 

Samen met Wendy ging ik in de Mekey shop op zoek naar de gepaste stofjes en combinaties. 
Alles moest reeds op voorhand getekend en geknipt worden. Zo konden we er direct invliegen. 

's Morgens in de vroegte reden we richting Gent, 


We werden met raad en daad bijgestaan. 

Op tijd een stond kregen we eten en drinken. De innerlijke mens moest ook verstevigd worden. 
Het was super lekker Sharon! 


En Isabelle! 




Net voorvertrek kon ik alles keren! Wat een spannende zet! 
Super bedankt voor de super geslaagde dag!

Maar thuis deden we nog even verder. 







Ik wens jullie allen een gezond en creatief 2018! 



Patroon: Jack, zonen09
stof: Mekey shop Diksmuide


Groetjes Fien







Reacties

Een reactie posten