Roc roc Roxy

Het voorbije weekend was er weer eentje om niet te vergeten. 
Samen met de sewing girls trokken we een weekendje naar Kortrijk deze keer. 
En zoals alle andere zeker voor herhaling vatbaar! Wat is dat toch telkens een zen weekend. 
Onze naaimachine en op tijd en stond een natje en een droogje. 

We zouden ons dan ook wel een wagen aan een gezamenlijk project. Met drie gingen we de uitdaging aan om de Roxy te maken van serial bagmakers. 
Een project van lange adem want er moet toch heel wat geknipt worden en er moet ook wel heel precies gestikt worden. 
Voor de buitenkant werkte ik met nepleer en voor de binnenkant gebruikte ik een gewone katoen. 

Maar we kwamen na 6u tot een resultaat dat er mag zijn! 











Hij ligt perfect in mijn handen. alles werd overbracht en is direct in gebruik genomen. 
Eerder dit jaar maakte ik al eens de rozy en die ligt hier nog aan de kanten. 

Met deze Roxy deed ik dus ook mee aan Stik Belgique. Als eens gaan kijken op de blog van Flaflinko? Je zou verschieten hoeveel trots we hebben in België! 

Patroon : Roxy, Serial Bagmakers
Stof: nep leer 
Sluiting: KBas

Groetjes Fien


Reacties

  1. Mooie uitvoering! Ik zie dat het bij jou niet 'plat' sluit. Heb je er geen last van dat er dingen uitvallen? (ik zou het patroon ook graag kopen maar twijfel nog!).
    En wat is de reden dat je deze wel meteen gebruikt en de Rozy niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey, hij sluit wel hoor, zie eerste foto, had hem bij de andere foto's wat open gelaten. Hier kan er niets uitvallen. Bij de rozu staan de kaartenhouders in de andere richting en dan ben ik bang dat er zaken uitvallen. Tenzij je hem mooi plat houdt als je hem open doet.
      Bij de Roxy hoed je helemaal niet na de denken over hoe je hem open doet en vast houdt.

      Verwijderen
  2. Waw, Fien! Super mooi en origineel. Ik ben al enkele weken op zoek naar een leuke portemonnee, maar vond er nog geen enkele mooie. Misschien moet ik ook eens een 'portemonnee'-maak weekend inlassen, want zo op mijn eentje blijft er hier steeds te weinig tijd :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi, Fien!! Alleen maar 'hartjes' voor deze uitvoering. Het ziet er idd heel praktisch uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh wat een mooie versie, ik blijf zo'n projectjes maar uitstellen omdat ik toch wat schrik heb voor het precieze werk maar bij jou zie het er allemaal heel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten