Patroontest rompertjes herman en hermien


Ik kreeg de kans van Stefanie haar nieuw patroon mee te testen. 
Een body voor jongens en voor meisjes. 

Euh ja welk maat? Mijn jongste telg past hier nog net in de 110. Dus nam ik de grootste maat voor mijn rekening. 

De een ging al wat beter dan de ander. Maar dat lag zeker niet aan de uitleg want die is terug volledig uit geschreven. 
Nee dat lag aan mijn keuze van materiaal. 
Ik zet nooit nog boorden aan in tricot. Want die vallen echt waar hé helemaal niet zo mooi als boordstof!

De romper met tricot als boordstof. 








De laatste test was er een met polopad en kraag! 

Hier was mijn model in form als hij de show mag stelen. 
"Mama nu moet ik geen slip aandoen" 







Je ziet wel dat er hier nog ruimte over is voor een pamper. 



Het patroon 'Herman & Hermien' werd  gereleased en om dat te vieren geeft juffrouw Kersjes 3 prachtige prijzen weg :

1ste prijs: Een workshop voor 2 personen + patroon Herman & Hermien
2de  prijs: Cadeaubon van 50 euro van Stoffenmie + patroon Herman & Hermien
3de  prijs: Patroon Herman & Hermien

Maar ze geeft die niet zomaar weg, je kan deelnemen aan een zoektocht. Doel is dat je 11 woorden zoekt op 11 verschillende blogs.
Vanaf 19 december t.e.m. 24 december kan je dan je antwoord doorsturen via een kort online formulier.
Op 25 december zal de kerstman voor 3 deelnemers met een juist antwoord een extra pakje aankondigen op deze blog!

Stap je nu pas in de zoektocht, dan kan je bij juffrouw Kersjes  haar blog alvast starten.
 


En om mee te kunnen dingen naar de prijs moet je het antwoord vinden op volgende vraag: 


De vraag van vandaag: Vraag 11: Welk stoffenmerk gebruikte Tine voor haar romper met kraagje en polosluiting?

Het antwoord vind je morgen bij oogappelsien. 

Bedankt Stefanie dat ik deel mocht uit maken van de testers! Het was een leerrijke ervaring! 

Groetjes Fien

Reacties

  1. Wat een model! ;-) Bedankt Fien dat je mee wou doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan, helemaal fan van je stofkeuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! Vooral de laatste vind ik super! En ik gebruik best vaak tricot als boordstof, en ik vind dat dat prima werkt, ik pas alleen mijn lengtes wat aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten