Jah, op een laag pitje ??



Op de blog was het even stil. 
Maar in werkelijkheid was er hier een storm. 
 Niet altijd achter de naaimachine. Wat er net nog voor de verhuis van onder mijn machine kwam gaan jullie op 13 juni kunnen lezen. Dus hou mijn blog zeker in het oog. 

Er werden hier veel dozen ingepakt. Heel veel, vullen en leegmaken om opnieuw te kunnen vullen. Maar alles kreeg zijn plaatsje en de laatste dozen zijn ook leeg geraakt. Want we hadden een deadline tegen wanneer alles op zijn plaats moest zijn. 

De belangrijkste dozen werden eerst gevuld ;) 


voor                                            na

Ook de nieuwe bureau met naai ruimte werd geschilderd. 

Daar wou ik met al mijn mannen in huis toch een beetje een vrouwelijke touch. 
Een  beetje licht roze in huis. Mijn muur vind ik heel geslaagd enkel nog wat leeg. Maar dat komt nog in orde. 

Maar we zijn er. De eerst naaiwerken werden 3 zomer billies van zonen09. 
Foto's volgen nog of zou mijn modellen moeten trekken terwijl te slapen. 

De stofjes kregen als eerste hun nieuwe plaats :) 

De rest van het huis werd ook stilaan gevuld tot op de dag. De laatste verhuis dag waar ook alle grote stukken werden verhuisd en het bleef maar komen die dag eind april. 




Een dikke dank je wel aan alle helpende handen. Zowel de weken voordien of op de dag van de verhuis. 
Santé! 


Maar we hebben er hier meer dan één glaasje op  gedronken. 



Meer over het volgende feest in de volgende post. 

Reacties

  1. Dikke proficiat! En wat een grote, mooie naairuimte! Benieuwd naar je creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk maar vermoeiend zo'n verhuis. Geniet van het inrichten van je nieuwe eigen plekje. Daar ga je weer veel uurtjes slijten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een heel karwei zoiets, ik ben bezig met een naaihoek vrij te maken, momenteel ziet de hoek eruit alsof er net een orkaan gepasseerd is, leve Ikea, leve nieuwe kastjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Petje af, een verhuis, een communie én nog kunnen naaien!
    Die naairuimte ziet er alleszins al fantastisch uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na al die drukte heb je zeker wat rust in je naaikamer verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige naairuimte! Ik wens er veel plezier mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Santé! Veel plezier in je nieuwe huis én je nieuwe naairuimte!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten