Logé en uitslag give away

Ja 14 dagen verlof hebben die van het onderwijs. Hoeveel keer ik dat al niet heb mogen horen. Ik negeer dat eigenlijk al. Want al wie dat zegt is jaloers en kon er zelf ook voor kiezen. Zo alles heeft zijn voor en nadelen. 

Vakantie is dan ook samen thuis met de kindjes. 
De eerste week kwam mijn metekindje logeren samen met haar naaimachine. Ze maakte elke dag wel iets 
De eerste dag ging ze op naaikamp bij Larlotte. Ze heeft haar daar echt geamuseerd, samen naaien met leeftijdsgenoten. Ze maakte er een warme sjaal en een tasje om haar boek in te stoppen. 

Hier thuis naaide ze nog een pennenzak en een paar wolkenkussentjes. 

Zelfs de oudste zoon kreeg zin om achter de naaimachine te kruipen. Samen naaiden ze de wolkenkussens. Ook een voor de andere 2 broers. 










En ik heb ook nog een winnaar bekend te maken van mijn give away! 
De winnaar is: Joke, The Needle Of Choice
Geef je mij je gegevens via mail? (fiendebeurme@gmail.com)
Dan zorg ik dat het tot bij jou geraakt. 

Er werden de laatste weken ook nog enkele pakjes gemaakt. 

De Leather sweather van LMV met een lego tint. 

Een mini theo voor het neefje. 

Een An- tasje voor de verjaardags swap. 

Ik kreeg een mooi kaartje met een leuk ritstasje! Dank je wel! 


Er stond ook een babyborrel op de agenda. Voor de tweeling werd een bijhorend dekentje gemaakt in de stofjes van de doopsuiker. Geniet van de warmte Zoë en Lotte! 






En tot laatst wil ik jullie nog een creatief jaar toe wensen vol geluk en mooie momenten!


groetjes Fien

Reacties

  1. Leuk einde en een tof begin van het nieuwe jaar!
    Zoë en Lotte zullen zacht dromen onder hun dekentjes.
    En jij hebt die toffe lichtbak, moet ik dringend op mijn verlanglijstje zetten (oh dju, dat zal dan zeker al voor volgende jaar zijn???).
    Leuk hé, als de kids de interesse delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk einde en een tof begin van het nieuwe jaar!
    Zoë en Lotte zullen zacht dromen onder hun dekentjes.
    En jij hebt die toffe lichtbak, moet ik dringend op mijn verlanglijstje zetten (oh dju, dat zal dan zeker al voor volgende jaar zijn???).
    Leuk hé, als de kids de interesse delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, joepie, ik win dat prachtige stofje! Wat zal mijn ventje schitteren in zijn Ole, die wordt meteen naar voren geschoven in de naaikalender!
    Voorlopig is mijn oudste zoon erg blij als ik iets voor hem maak, maar verder dan patronen mee overtekenen komt hij nog niet :-). En wat een fijne cadeautjes deelde jij uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten