Bloggers for Life 2015

Een poosje geleden ondertussen werd "bloggers for life" in het leven geroepen. 
Er waren heel wat reacties. 
Er werd gekozen om aan  2 verschillende doelen te schenken. 
Met een klein groepje naaiden we verschillende zaken voor het Berrefonds.  
Het Berrefonds kan alle steun gebruiken die er is! Want het verlies van je kind, hoe klein die ook nog zijn, is altijd loodzwaar om te dragen. Alles wat een beetje kan helpen dit te verwerken, is welkom.

We konden verschillende dingen naaien. 
Ik koos voor een wikkeldekentje. Moet zeggen het liet me niet helemaal koud toen ik er aan bezig was. Ik werd er toch even stil van. 

Ik kan me waarschijnlijk zelf niet inbeelden wat een verlies dat moet zijn voor die ouders. 
Daarom naaide ik met veel warmte de dekentjes zodat ze ook nog een mooie herinnering aan hebben en iets hebben om te koesteren. Ik hoop dat dit een klein lichtpuntje mag zijn op hun duistere weg. 







Ik wens dan ook alle ouders heel veel sterkte!! 

Groetjes Fien


Reacties

Een reactie posten