Zwarte piet is terug vertrokken

Op 6 december was het optreden in de muziekschool. 
Ze kregen de week voordien een blaadje mee dat ze verkleed mochten gaan als zwarte piet. 
Ja ik had dat wel gelezen en uit mijn handen gelegd. 
Tot vrijdagavond, jah wat zal hij morgen nu aan doen om te zingen? 
Ik dacht ik maak snel nog een pietenbroek. Ik vond wel snel een kleurrijkstofje in de stoffenkast. Het werd niet alleen een broek maar een zwartepietenmuts is ook leuk. En 10 min na de broek en muts had ik nog een cape ook. 
In een groot uur had ik een hele zwarte piet outfit. 

Ik volgde werkomschrijving van hier. 

Voor de broek nam ik een patroon van een pyjamabroek dat ik reeds liggen had en knipte ze 21 cm korter. 

Om een mooie cirkel te hebben legde ik een bord op mijn stof. 

De pluim  nam ik van Artuur zijn pietenmuts van school (ssst)




In de muziekschool deed hij zijn zelfgemaakte pietenmuts aan en de cape die moest er ook niet bij. 

De kledij kan alvast in de verkleedkoffer en wie weet komt die nog wel eens van pas. 





Reacties

Een reactie posten