verjaardagscadeau

Deze week was het niet enkel het verjaardagsfeestje van onze oudste zoon. Jarne moest op dezelfde dag naar het verjaardagsfeestje van zijn beste vriend Noa. Ik had al op verschillende blogs het logeerkussen zien voorbij komen. 

Dus ging ik aan de slag. Ik dook even in mijn stoffenkast en vond dat deze twee stofjes wel bij elkaar pasten. 

Vooraan kwam een grote zak met rist en ernaast nog een kleiner stukje zonder rits. 



Het handvat werd met tassenband gemaakt. 

In het zakje zat  nog een doosje strijkparels. 


De grijze wolken zorgden voor de mindere foto's. Maar met deze periode van het jaar zullen we nog wat op de zon moeten wachten om terug mooie foto's te kunnen trekken. 

Nog een dikke proficiat met je 5de verjaardag Noa!

De stof met de wegen komt van Yeppoyoke
de auto's was nog een restje van een stuk dat ik gekocht had bij koekepeertje. 

Reacties