Een give away

Ik kwam net deze leuke blog tegen. Er loopt een leuke give away. 
Wie niet waagt niet wint zeggen ze dan. 

Give-away uitdaging!

Wat word ik altijd vrolijk van al die vrijgevige blogmadammenZo vrolijk dat ik zelf zin gekregen heb om een eerste give-away te organiseren! 

Er is slechts één ding leuker dan stofjes kopen voor vele blogmadammen hier... stofjes krijgen! 
Ik geef dan ook een stuk stof weg waarmee ik een eindje geleden dit cadeautje voor baby Lotte maakte. Ik heb nog een stuk over waar zeker nog zo'n kussen en/of kleedje uit kan (afhankelijk van het maatje ;-)).
Daarnaast zal er ook nog een kleine verrassing bij zitten... (wat hou ik van verrassingen!) 

  
Aangezien bloggen leuker wordt naarmate je meer volgers hebt, stel ik het volgende doel:
Ik verloot de prijs bij 50 volgers!

Wat moeten jullie doen?
- volger zijn/worden 
- hier een leuk berichtje achterlaten
- dit bericht delen op je eigen blog, geeft je een extra kans (vermeld dit wel even in je berichtje)

Kerstmis staat voor de deur en ik zou het uiteraard enorm fijn vinden als dit stofje met Kerst bij iemand in de bus kan zitten... Dus... delen maar!

Veel liefs

Skunkamamsie 

Reacties