Een zwemzakje voor zoon 2

Mama is die van mij nu al klaar? nee, bolleke mama heeft eerst anderen dingen moeten naaien. 
Maar deze week waren ze op vakantie bij tante Leen en had ik dus tijd om achter de naaimachine te kruipen. 

Op een morgen ging ik bij tante Kim naaien, we gingen samen een zwemzak maken. Een in de vrouwelijke versie en een mannelijk model. 
De stofjes waren snel geknipt. Tegen dat ik 's middag naar huis ging was hij zo goed als af. 







's Avonds werd een een foto op facebook geplaatst. Zo kon hij al eens bij tante loeren naar zijn zak. Toen ik ze op vrijdag ging halen zat hij op de terugweg met zijn zak op zijn schoot. 'dank u mama voor mijn mooie zak' kwam er uit zijn mond. Graag gedaan mijn lieve zoon. 

Dan maak je met plezier nog andere zaken als ze zo dankbaar zijn voor wat je doet. 

De tas voor de tablet is dus nog niet gemaakt, de plannen zijn er al ongeveer in mijn hoofd. 
Gisteren nog een 'zo geknipt' schoudertas gemaakt. Foto's volgen binnenkort. 

Reacties

  1. Zakjestijd! Heel fris in die groentinten. Je zal ook wel eens genoten hebben van wat tijd voor jezelf!
    Groetjes,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten