Cadeau voor Laure

Mijn eerste tas is een feit. Maar het is al niet bij die ene gebleven. 
Morgen doet mijn metekindje haar eerste communie. Meter kon het niet laten om wat zelf made cadeautjes mee te nemen. 

Het eerste was een zakje voor haar i pod die ze morgen cadeau zal krijgen. 





i pod touch hoes

Onderaan een knoopsgat voor de oortjes door te steken. 


Toen ik klaar was had ik precies nog iets te kort. Waar zal ze het allemaal in weg stoppen. Bij Elisanna vond ik het patroon voor haar draagtas. Ik heb ze wel verstevigd zodat ze wat gevuld is. 


De flockfolie werd voor de eerste keer gebruikt voor letters. 


Dan had ik de tas en de i pod hoes. Een mooi geheel samen. 

 Maar dan krijgt ze van meter een fototoestel. Daar moest dan ook nog een hoesje bij. En waarom niet in dezelfde stijl blijven? Woensdagavond werd er nog een zakje gemaakt voor haar fototoestel. 


Deze sluit met velcro. Hier ging op dezelfde wijze aan het werk zoals de i pad hoes. 

Alles werd voorzien van mijn nieuw logo. De kleuren op de blog moeten nog aangepast worden. 


 Alles samen een mooi geheel. Meter is tevreden met het resultaat. Of Laure het goed vindt zullen morgen zien zeker? 












Dikke proficiat Laure met je eerste communie! 

Reacties

  1. Een heuse juffrouw met I-pod, fototoestel en een hippe handtas! Ze zal wel in de wolken zijn. Fijn feest morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig zeg! Een super combinatie, en wat een goed idee, knoopsgat voor het oortje : )

    Dat, en het feit dat het roosjes zijn maakt me hebberig!

    Dank je voor de inspiratie :)
    Ik ga straks eens lekker met een kop thee de rest van je blog hier lezen, ben gek op tassen en frutsels zoals je al gemerkt had :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten